POLITICA DE RETURNARE
Produsele achizitionate online se pot returna conform O.U.G. 34/2014 in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Date destinatar: SC Q RETAIL SRL.
Adresa de livrare: Brasov, Str. Zaharia Stancu, 8L.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea sau direct la sediul qretail.ro
Va rugam sa NU trimiteti coletele cu ramburs! Q RETAIL SRL va inapoia contravaloarea comenzii intr-un cont bancar specificat de catre client (inclusiv costul livrarii initiale – cu exceptia cazului in care s-a cerut o livrare mai rapida decat cea standard) in maxim 14 zile de la primirea produsului returnat. Va rugam sa mentionati pe colet „RETUR”! Va rugam insistent sa NU returnati produsele neambalate. In cazul in care ajung la noi produsele cu AWB-ul de la curier lipit pe ele, ne rezervam dreptul de a le refuza!
OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Produsele primite defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, sau se va returna contravaloarea acestuia, conditia este notificarea in scris a Q RETAIL SRL sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Conditii generale de returnare:
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Daca Q RETAIL SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit – factura fiscala si/sau certificat de garantie). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
Produsele software (sisteme de operare, aplicatii, antivrusi, jocuri, etc) nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului. Q RETAIL SRL. nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele software comandate si desigilate. Unele produse au un sigiliu aplicat de catre producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa. Q RETAIL SRL poate percepe taxe suplimentare (0 – 50% din valoarea initiala a produsului) pentru returnarea acestor produse (uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. in scopul readucerii lor la starea initiala).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa testeze un cablu/adaptor, nu sa il foloseasca.